Jeep Wrangler

zł 156 100
Gama
Benzyna - Diesel
200 - 284 KM / 147 - 209 kW
8,5 - 15,4 (l/100Km)
3
Euro 6
Automatyczna

Szczegóły

Informacje o modelu

Każdy najmniejszy detal wykonany jest z najwyższą starannością, aby nawet najkrótsza podróż zapewniała największą przyjemność z prowadzenia i niespodziewany komfort.
Precyzyjnie wykonane szczegóły łączą formę z funkcjonalnością. Począwszy od tradycyjnych okrągłych reflektorów i markowego siedmioszczelinowego grilla przedniego, poprzez zewnętrzne zawiasy umieszczone na masce silnika i drzwiach a skończywszy na miękkich wykończeniach wnętrza i srebrnych detalach na desce rozdzielczej, Jeep Wrangler łączy w sposób inteligentny funkcjonalność i wygodę.
Poddaj się jego urokowi i historii.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego samochodu?

Design

NADWOZIE
Klasyczny siedmioszczelinowy grill przedni, okrągłe reflektory, trapezoidlane nadkola, prostokątna pionowa przednia szyba, kute zawiasy maski silnika i opuszczana szyba przednia, to niepowtarzalne charakterystyczne elementy modelu Jeep® Wrangler, właściwe dla jego wizerunku 'twardego i czystego w formie'. Zawiasy wyjmowanych drzwi i szyby przedniej nadają mu wygląd techniczny, nowoczesny i wyjątkowy. Szyba przednia jest nachylona w sposób umożliwiający zmniejszenie oporu powietrza i poprawę izolacji akustycznej we wnętrzu kabiny. Ponadto, połączenie między szybą przednią i dachem zostało zaprojektowane w celu lepszego przepływu powietrza, zmniejszenia szumów wiatru i poprawy ochrony przed czynnikami atmosferycznymi. Design o czystych i zdecydowanych liniach ze zwróceniem szczególnej uwagi na montaż i wykończenie. Wersja Sahara posiada stopnie boczne wyposażone w powierzchnię przeciwpoślizgową, żeby ułatwić wsiadanie do samochodu. Jeep® Wrangler Rubicon, najbardziej terenowa wersja, wyróżnia się większym prześwitem dzięki sztywnej osi przedniej DANA 44 i posiada boczne progi ochrone o zwiekszonej wytrzymałosci, ze stali lakierowanej na czarno, osłaniające przed uderzeniami podczas jazdy w trudnym terenie. W wersji Sahara standardem są mocno przyciemniane szyby w części tylnej.

KONFIGURACJE
Dzięki dachowi materiałowemu Sunrider Soft-Top® i sztywnemu zdejmowanemu Freedom Top® , Jeep® Wrangler jest w stanie zagwarantować za pomocą kilku prostych działań doświadczenie jazdy na świeżym powietrzu jak w autentycznym kabriolecie. Zwłaszcza modułowy twardy dach Freedom Top® jest bardzo łatwy w używaniu i składaniu z powodu wygodnego podziału na trzy części. Po zdjęciu dwóch przednich paneli, część tylna twardego dachu może być łatwo zdemontowana, umożliwiając w ten sposób wybór jazdy z częściowo lub całkowicie otwartym dachem. Razem z opuszczaną na jednym zawiasie przednią szybą i wyjmowanymi drzwiami można podróżować wybierając pomiędzy wieloma dostępnymi konfiguracjami, aż do jazdy całkowicie "rozebranym" samochodem , mając niebo za dach i maksymalne wrażenia wolności i przygody. Do Jeepa Wranglera jest dostępny na zamówienie zestaw dachów Dual Top, która zawiera zarówno miękki dach Sunrider Soft Top® jak i w twardy dach modułowy Freedom Top®: swoboda konfiguracji ikony marki Jeep® nie zna granic. 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego samochodu?

Wnętrze

Wnętrze Jeepa Wranglera wyróżnia się zaokrąglonymi liniami, a nowe wysokiej jakości materiały oraz precyzyjne wykończenie nadaje kabinie komfortowy i elegancki wygląd. Funkcjonalność i przytulność wnętrza stanowi mocne DNA modelu Jeep® Wrangler. Przednie siedzenia są przytulne i mają anatomiczny kształt, a wysokość siedzenia kierowcy jest regulowana. Motyw krzywizny deski rozdzielczej, konsoli centralnej, schowka i podłokietników w drzwiach zapewniają większą ergonomię i wygodę bezkompromisu. System Tip & Slide ułatwia przesuwanie do przodu i składanie przednich foteli zapewniając wygodny dostęp do tylnej części kabiny. Pomiędzy przednimi fotelami znajduje się podłokietnik z zamykanym schowkiem, w którym dostępne jest gniazdko 12 V i gniazdo USB, a z przodu i z tyłu schowka zamontowano uchwyty na kubki. Bogate wyposażenie standardowe obejmuje we wszystkich wersjach min. komputer pokładowy, kierownice z przyciskami sterowania systemem audio, komputerem i tempomatem, automatyczną klimatyzację, a w wersji Sahara standardem są elektrycznie regulowane i podgrzewane lustereka boczne oraz elektrycznie otwierane szyby z funkcją otwierania jednym przyciśnięciem po stronie kierowcy. Do wersji Sahara można zamówić skórzaną tapicerkę siedzeń i podgrzewane przednie fotele, a chromowane akcenty wnętrza potwierdzając, że ta wersja jest najbardziej elegancka i najlepiej przystosowana do jazdy w mieście spośród innych pojazdów z serii. Nawet jeśli kabina osiągneła poziom komfortu którego spodziewamy się raczej po samochodzie osobowym przystosowanym do jazdy na drodze, Jeep® Wrangler nie zapomina o swoich terenowych korzeniach: po pełnej przygód podróży wsród błota i skał, mycie wnętrz jest bardzo proste dzięki łatwo demontowanym wykładzinom i całkowicie zmywalnej kabinie z funkcjonalnymi korkami spustowymi w podłodze, które pozwalają na ujście wody po myciu wnętrza.

SIEDZENIA I TAPICERKA
Siedzenia są pokryte czarną tkaniną Black w wersji Sport i Rubicon. Dodatkowo na siedzeniach wersji Rubicon znajduje się wyszyte na oparciach logo Rubicon. Do wersji Sahara jest dostępna ekskluzywna tapicerka z czarnej skóry Black z logo Sahara na oparciach oraz podgrzewanie przednich foteli.

DESKA ROZDZIELCZA
W kabinie dominują elementy okrągłe i powierzchnie o zaokrąglonych liniach, które tworzą wrażenie harmonii i stylu. Deska rozdzielcza została zaprojektowana całkowicie na nowo żeby zaoferować bardziej płynne, otulające linie. Wszystkie elementy sterowania na konsolii centralnej są ergonomiczne i łatwo dostępne. Cztery analogowe wskaźniki w panelu instrumentów nadają desce wygląd ekstremalnie techniczny. Ponadto, komputer pokładowy EVIC, w wyposażeniu standardowym wszystkich wersji, pozwala na wyświetlenie szeregu informacji dodatkowych takich jak temperatura zewnętrzna, kompas, średnie zużycie paliwa, zasięg na zbiorniku paliwa, czas podróży. Kierownica z wbudowanymi przyciskami pozwala z łatwością zarządzać tempomatem, systemem audio, systemem głośnomówiącym Bluetooth UConnect®.

PZRESTRZEŃ ŁADUNKOWA
Obszerna przestrzeń do twojej dyspozycji, na bagaże i wszystko to co jest potrzebne w podróży. Wrangler może się pochwalić przestrzenią ładunkową o pojemności do 935 litrach ze złożonym oparciem kanapy tylnej.

ZAMYKANY SCHOWEK W KONSOLI CENTRALNEJ
Pomimo swobody prowadzenia na świezym powietrzu, istnieje bezpieczne miejsce do przechowywania Twoich drobiazgów zamykane na kluczyk. Wyjmowana popielniczka może pełnić funkcję dodatkowego schowka na drobiazgi. W schowku pod podłokietnikiem jest wystarczająco miejsca na odtwarzacz MP3, aparat fotograficzny, tablet i inne przedmioty.

SKŁADANE TYLNE OPARCIE
Zmień łatwo i wygodnie przestrzeń we wnętrzu twojego Wranglera dzięki składanemu oparciu kanapy tylnej i zrób miejsce na wszystko czego potrzebujesz.

MATA BAGAŻNIKA I SCHOWEK W PODŁODZE BAGAŻNIKA
Dwustronna mata bagażnika chroni wykładzinę bagażnika, natomiast schowek pod podłogą bagażnika, którego otwarcie jest blokowane drzwiami bagażnika, pozwala przechowywać wartościowe przedmioty. Pod podłogą znalazło się również specjalne miejsce do przechowywania śrub i nakrętek po zdemontowaniu drzwi i twardego dachu.


Silniki
SILNIK TURBO DIESEL 2.8 CRD
Imponująca 4-cylindrowa, 16-zaworowa jednostka napędowa z systemem Common Rail rozwija moc 200 KM przy 3600 obr./min i moment obrotowy 460 Nm w zakresie 1600-2600 obr./min

SILNIK BENZYNOWY V6 3.6 PENTASTAR
Aby dorównać legendarnym możliwościom Wranglera, ta wydajna, odlana z aluminium jednostka napędowa z systemem zmiennych faz rozrządu VVT rozwija moc 284 KM i 347 Nm momentu obrotowego, zadowalając się przy tym 95-oktanową benzyną. 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego samochodu?

Możliwości


SYSTEM NAPĘDU 4x4 ROCK-TRAC® i BLOKADY MOSTÓW TRU-LOK®
Wersja Rubicon jest wyposażona w 2-biegową skrzynię rozdzielczą Off-Road Rock-Trac® z możliwością przełączania trybów napędu podczas jazdy “SHIFT-ON-THE-FLY” z wyjątkowym stosunkiem redukcyjnym 4,0:1, dla zapewnienia doskonałej kontroli i znaczącego zwiększenia momentu obrotowego dostępnego na kołach, pozwalając na ekstremalne ewolucje w terenie. Ta skrzynia rozdzielcza została zaprojektowana specjalnie, aby sprostać wymaganiom pojazdu powołanego do ekstremalnej jazdy terenowej. Zarówno standardowy system napędu Command-Trac® jaki i system napędu Rock-Trac® posiadają 3 tryby napędu (pozycje dźwigni):
2H: 100% momentu obrotowego trafia na oś tylną. Tryb na wszystkie nawierzchnie zapewniające dobrą przyczepność gwarantujący najniższe zużycie paliwa .
4H: Moment obrotowy przekazywany w stałej proporcji 50/50 na przednią i tylną oś. Centralna skrzynia rozdzielcza nie spełnia funkcji mechanizmu różnicowego, dlatego też rozdział momentu obrotowego pomiędzy osiami jest stały. Ten tryb może być stosowany wyłącznie na nawierzchniach o niskiej przyczepności umożliwiających poślizg kół (śnieg, piasek, błoto, skały).
4Lo: Moment obrotowy wychodzący ze skrzyni biegów jest dodatkowy zmultiplikowany w skrzni rozdzielczej (4 razy w przypadku systemu napędu 4x4 Rock-Trac® i 2,72 razy w przypadku standardowego systemu napędu 4x4 Command-Trac®), możliwości napędu zwiększają się w znaczący sposób. Używanie przełożenia redukcyjnego jest zalecane wyłącznie w terenie na szlakach o bardzo niskiej przyczepności w sytuacjach kiedy zapotrzebowanie na moment obrotowy jest największe.
Za każdym razem kiedy koło traci przyczepność lub unosi się nad ziemią obecność niezbędnych do skręcania mechanizmów różnicowych na każdej osi może spowodować utratę momentu obrotowego i w rezultacie zmniejszyć zdolności napędowe pojazdu. Jeep® Wrangler we wszystkich wersjach wyposażony jest w zintegrowany z systemem ESP system Brake Lock Differential (BLD) który może zaradzić zachowaniu się mechanizmów różnicowych . System blokuje koło które wpada w poślizg, w efekcie zwiększając w sposób zauważalny trakcję i umożliwiając przkazanie momentu obrotowego na koło, które nadal ma przyczepność. System jest całkowicie automatyczny i nie wymaga żadnej interwencji ze strony kierowcy. Po załączeniu reduktora system wporwadza ustawienia do jazdy w terenie: pozwala na bardziej agresywne i dłuższe działanie hamulców dla zwiększenia momentu obrotowego przekazywanego na koło które zachowało przyczepność.
Jeep® Wrangler Rubicon jest ponadto wyposażony w blokady przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego Tru-Lok®. Blokady mechanizmów różnicowych Tru-Lok® umożliwiają manewrowanie przy niskiej prędkości na stromych wzniesieniach o silnym nachyleniu i na nawierzchniach o bardzo słabej przyczepności, blokując prędkość kół tej samej osi i unikając w ten sposób poślizgu koł na każdym typie terenu. Blokady osi mogą być wygodnie włączane i wyłączane za pomocą przycisku na desce rozdzielczej.
Jako uzupełnienie, zawieszenie Jeepa Wranglera Rubicon dysponuje w wyposażeniu seryjnym elektronicznie rozłączanym stabilizatorem przednim Active Sway Bar System (ASBS) zapobiegającym oderwaniu koł przednich od podłoża i dzięki temu zapewniąjącym najlepszą trakcję w trudnym terenie. System pozwala każdemu z kół przednich reagować w sposób niezależny od sił nacisku którym podlegają. Rozłączenie stabilizatora sterowane przyciskiem na desce rozdzielczej jest dostępne zarówno w trybie napędy 4x4 (4H) jak i w trybie jazdy z załączonym reduktorem terenowym (4Lo), przy szybkości poniżej 29 km/h. Ze względów bezpieczeństwa, stabilizator załącza się gdy tylko prędkość przekroczy 29 km/h. Dzięki systemowi ASBS Rubicon może osiagnąć indeks RTI (Ramp Travel Index: parametr elastyczności zawieszenia), który wynosi 652 przy załączonym stabilizatorze i 832 z rozłączonym stabilizatorem - wzrost aż o 28%.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego samochodu?
Test
Nadal nie jesteś zdecydowany? Przetestuj swój nowy samochód zanim go kupisz.
Kup
Wybrałeś już pojazd? Nie pozwól, by Ci to wyszło z głowy: kup samochód już teraz albo poproś o wycenę.
Finansowanie
Zapoznaj się z usługami finansowymi oferowanymi przez Fiata.

Wyposażenia